piÄ…tek, 22 lipca 2011

This love is a plague , rozdział 3 .

KiedyÅ› myÅ›laÅ‚am że nie ma prawdziwej miÅ‚oÅ›ci , myliÅ‚am siÄ™. Czasami ona przychodzi po prostu  znikÄ…d . ObudziÅ‚am siÄ™ bardzo wczeÅ›nie . ObudziÅ‚o mnie sÅ‚oÅ„ce które wdzieraÅ‚o siÄ™ przez szczelinki mojego okna do pokoju . Nie lubiÅ‚am sÅ‚oÅ„ca gdy nie poznaÅ‚am Oliwiera. Przecież sÅ‚oÅ„ce to natura a natura to czÅ‚owiek . Może po prostu chciaÅ‚am zniknąć , uciec , schować siÄ™ od tego diabolicznego Å›wiata w którym nic nie warta miÅ‚ość to tylko sex . MiaÅ‚am 19 lat a nadal byÅ‚am dziewicÄ… czy to troche nie dziwne " ? " bo dla mnie bardzo . KiedyÅ› moje byÅ‚e koleżanki zwane " eks " mówiÅ‚y że straciÅ‚y dziewictwo w wieku 12 lat . Dla mnie to zepsuta dzieciarnia nic nie wiedzÄ…ca o miÅ‚oÅ›ci , idÄ… z pierwszym lepszym i myÅ›lÄ… że tym zaszpanujÄ… . Wiecie to po prostu żaÅ‚osne . Czasami myÅ›lÄ™ po co mi miÅ‚ość ? Po co wogóle komu kolwiek miÅ‚ość . Może bojÄ… siÄ™ że zostanÄ… sami ? . W zimne popoÅ‚udnie poszÅ‚am do Oliwiera. Razem wybraliÅ›my siÄ™ na bardzo dÅ‚ugi spacer wzdÅ‚uż plaży . Oliwier jest fotografem . I zrobiÅ‚ mi kilka zdjęć . WpadÅ‚ na pomysÅ‚ żebym poszÅ‚a do agencji modelek . I że zostanie moim fotografem . WybraliÅ›my siÄ™ tam razem nastÄ™pnego dnia. DaÅ‚am swoje sbi . I kazali mi czekać na odpowiedz . Po tygodniu czekania dostaÅ‚am list ale nie polski .


***


Ann Way, we have a very inviting proposals that we received your photos and think about your career. Report to us next Wednesday will put up your free ticket, along with a companion. Someone you receive from the west harbor. Thank you and congratulations.

***

Umiem doskonale angielski . Boże czy to prawda ? . ZadzwoniÅ‚am odrazu do Oliwiera byÅ‚ tak samo zadowolony jak ja  . PostanowiÅ‚am że zabiorÄ™ go ze sobÄ… . MiaÅ‚am im wysÅ‚ać zdjÄ™cie . Hmm może takie ? .
.

___________________

wkoÅ„cu  dodaÅ‚am notkÄ™ wiem że trochÄ™ krótka ale dziÅ› wieczorem lub jutro rano dodam nastÄ™pnÄ… teraz bÄ™dÄ™ pisać częściej :). Pozderka ; *


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz